5 gemi Hürmüz Boğazı'ndan geçiş talebinde bulundu

Bakan Uraloğlu: 5 gemi Hürmüz Boğazı'ndan geçiş talebinde bulundu.

Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, "Yasa Moon" ve "Nejat" isimli Türk sahipli gemilerin Hürmüz Boğazı'ndan güvenli şekilde çıkış yaptığını belirterek, "5 gemi Hürmüz Boğazı'ndan geçiş talebinde bulundu. İki enerji gemisinin ise mevcut durumda çıkış talebi bulunmuyor" ifadelerini kullandı.

Ekonomi Haberleri

Resmi Gazete'de yayımlandı: Ticaret Bakanlığı'ndan 422 firmaya izin çıktı
Mayısta 422 firmaya dahilde işleme izin belgesi verildi
TEBLİĞLER RESMİ GAZETE'DE..
Altın fiyatları yükselişe geçti!
TEBLİĞLER RESMİ GAZETE'DE..