ABD Başkanı Donald Trump bir kez daha İran'ı tehdit etti. İran Meclis Başkanı Muhammed Kalibaf'ın yanıtı sert oldu. İran basını, İran heyetinin, Trump'ın tehditleri nedeniyle görüşmelerin yapıldığı alandan ayrıldığını duyurdu.
İran Meclis Başkanı Kalibaf, ABD Başkanı Trump’ın tehditlerine cevap verdi. "ABD’lilerin tehditlerini ciddiye almıyoruz.” dedi.
“Tehditleri bir sonuca ulaşsaydı bugünkü çaresizliğe düşmeyeceklerini hiç düşünmüyorlar mı?" ifadelerini kullandı.
Kalibaf, ABD’li yetkililerin açıklamalarına dikkat etmeleri gerektiğini de belirtti. İran Silahlı Kuvvetleri’nin tehditlere farklı şekilde karşılık vermeye hazır olduğunu söyledi.
İran basını, İran heyetinin, Trump'ın tehditleri nedeniyle ABD ile görüşmelerin yapıldığı alandan ayrıldığını duyurdu.